06 July 2011

no rasa lhaa -__-

ke mana hilang nya rasa itu ? 
mana baby MANA ?!
time ni dah mula rasa kebosanan berKAPEL
sampaikan mesej pun tada feel . na jumpa un ta teringin . 
dulu dulu aa , sehari ta jumpa meroyan terok !
jadi apa nieh ? larat lah na bergaduh setiap malam . Kan kan


luckily , i got u my blogiehh . love you love you
i only have u to put down all my feeling
:))))

hahaha menda apa lak jiwang pagi pagi nieh
ok weh tadi bangun tido aku pegi cermin na basuh muka n gosok2 gigi 
shiungg , guess what ? what ! guess lah !
tatau ka ? okok , cuba teka lagi . HAHA  merapu
ok sial , aku tengok gigi aku HITAM . arghhhhhhhhh . mana ade ;p

gigi aku buruk lah . menci menci . na pkai braces ahh .
tapi takot . hmm :(
tapi ramai yang puji gigi aku comey . nerghh gigi rabbit ja punss
waa jeles nya aku bila usha gigi orang len . HAHA

duk muhung tara samyy vellu kta gigi aku cm ini . teheeee 



nah ok tapa sayang2 , nnt aku amek gmbr gigi aku nah . NOHH !
rasa rasa kutu dalam hidung hampa puns bule matey tgok gigi aku . huh hina nya aku 
T_________T

No comments: