05 July 2011

fegehehe


ignore tittle .
ok merajuk punya pasai aku lama ta update blog
haha , mana ada aih . lately agak busybusy skit with revison
kena stay pala bapak g kan
esok esok ad hari sukan . tatau lah na jadi apa . larian 1 Malaysia sabtu haritu pn serabut--'
rasa mcm meluat dah na mai sukan2 ni 

insyallah esok aku p
tambah esok plak anivessary kami yang ke 4 . bulan . HAHA
baru 4 bulan tapi serious mcam2 aku dah tempuhi
kalo bule timbang agak2 sampai dalam 5 kg jugak lah aiyaq mata aku dk meleleh 
HAHA

ramai duk tanya napa ta update belog *spa dk tnya tatau lah kn , kah3*
ekceli , belog ni maken pemesh oh . cikgu2 ramai yang gosip psai ini belog . malu tauu
jadi link pun trpksa brtukar2 . haihh penat doeee 
APA teringin sgat ka na aku tlis nama hg dlm blog ni ? finee aku bagi . 
AMIRAH FARHANI , FUCK U , LANCIAOO
eh dia bkn cikgu ok tapi orang yg dk ngadu psai blog ni . HAHA cm taikk weh

sooryyy to say , EGO aku agak tnggi na mntak maaf kt org mcm hang
simpan maaf aku msuk kbuq lah 
haha :))

*did anyone here watch the TRANSORMER ? it is great does it or doesnt it . LMAO 

No comments: