07 July 2011

hari date . eh2 sukan lah



mula mula merajuk lha kan . ta nak jmpa lngsung sgla bagai 
last last semalam aku termakan pujuk dia . jumpa lah jgak td . 
gila muka dia len gila ouchhhh ! cm setahun ja ta tgok dy . but in fact sebulan ta jmpa dy :b
i ask him for this date cuz i really3 cant stand all those stupid fighting

ta sembang apa pn , bnyak senyap ja . muka mslah banyak tu 
finee , pegi lah blek kt skolah 
haram apa pn tadak . boring boring .
tengok orang len plak date kan . jeles wuu . kesian aku ta bhgia cm dpa 
T_____T

ade lah geli siott nate tengok diorang mesra bapak lg depan2 orang .
ekhh kaver lah skit ! tayah aa na sembang pun sampai na dekat2 kn muka korang
asal kau pekak ke ? HAHA T__T jahat skitt jaa
sumpah boring giloss semalam , sorry gmbar memang ta captured . camera is fuckin shit

raehh ! rindu baby lah . muahaha , bwu smalam jumpa tapi sekejap ja kn
nabila ah nieh . kacau siot , bwu ja na manja manja dia p kol kol aku . sengal lah .
spoil . lama ta dengar heartbeat baby . kah2 .

semalam terharu jugak dengar cita dia gn ex dia .
macam macam ex dia dh buat kt dia . bitch . kalau aku tahu en , dah lama aku sniri mntak kpel
cm mna dia bule tahan sampai form 2 weh ? dia sniri kata ex dia bnyak luka kn hati dia
bapak pelik ah . raehraeh , malang gila hg ta jumpa aku awai2 :D:D

makin terharu bila dapat tawu dia suka aku sejak form 2 lagi . awww <3
napa lah dia ni ta reti na curang time tuh . HAHA
loler , this post is mostly about him . how come the tittle is sport day ? bhaha :3


babyy g ily ily


No comments: