02 July 2011

hattee uuu



and we keep fighting for somethin stupid , ok dua2 salah dalam hal ni
i fuckin mad because it took such a long time for this moment but heck 
what do i get now ? 
aku ta syg dy ? sbb syang tu lah aku rsa cmni . sorry tada niat td na nanges 

u didnt give me much choice . promises after promises and now i dont feel like i can trust u
aku cakap tamao msj smpai bila2 dh . howaaaa i lie to myself 
to stand an evening without him feels like hell . 
apatah lagi tanak msj sampai bila2 ? HAHA , ta tercapai di akal ku
but

this is what i meant , i need a time of my own
biarkan aku dengan ego aku . kita lihat sejauh mana aku bule pergi dengan ego tuh 
erghhhhh madefakkk 
satgi malam sumpah tatau na buat apa . online tu larat sama 
novel 7 hari mencintaiku pun da hbeh baca 
so what should i do ?
we go run this town tonight . lalalala~

aku rindu diri dia yang lama , yang sntiasa blur . HAHA
tapi sekarang ni , gonna miss him 
saying his love words 
cinta itu penuh cabaran ? ok fine aku akan hadapi .
selagi kesabaran aku boleh bertahan 
:D

No comments: