30 May 2011

penantian

penantian aku ni mngambil msa brmnggu2
dan skrag ni ? oh yeah ah ha :) dpt jgak enset bwu , nokia c3ja pn . ley jd 
aku pnya yg tue , yg pink tue ha

cm nie lha , malam2 ta lha ak na mroyan na kuar uma
at least ad enst , bley brkepit gn dia :))
HAHA
hari ni isnin , da jd 5 hari ta update since khamis. 
ok let start with friday
pagi2 mak ak blah g kl . amen amen . haha , then aku  off p keja 
yes aku bkerja , dkt amnjaya . keja pa tley hbaq
HAHA , ptang tue abg chibby kta mai . mlm pn dia mai g
dk wt mengong tara tue .mlm tu pas jmpa ak dia p knival bank rakyat
waa jeless bhai , mst rmi bdak ak knai p . tley na lepakin

yng mmbwa kpd hri sbtu , aku ajak dia p trj mlm tu
hampa taw dak , mmg dajee kot
dh smpi2 ,bnda tu sbnarnya da tdak , dpa pn dk kmaih2 na blik
syez pala cbai mntang babi . haha dh lha blik jln
dpt jmpa chibby pn sat ja : (
trbang st duit ak blnja dpa kt lbai . adesh , dh lha mlut kepoh
kwn aku tu kn , p gtaw mak dpa a.k.a JIRAN aku yg aku blik nek moto gn laki
hampa jeles paa ? jiran aku tu pn kepoh lha kt mak aku. 

hah yg tue tapa lg , yg plek blik2 ja chibby bebai kt aku
sbb aku tada mood na bebai , penat lha aku dk sorry3 ta  hbeh
pstu dk wt tkann bwa moto laju3 . haha , tringn na kta , awt ta mmpoih buang ja ?


ok ahad , mak aku da blek kl . hmm , ahaha wt sdey trok 
ta ptot aku sddey sbb mlm ahad lha aku mrdeka gn enset bwu . hihi
k bye , tr sngat lha boring kn? :D:D:D:


 



No comments: