01 June 2011

ujian ALLAH yg mendatang

ok assalamualaikum . 
act , aku cma na ckp , aku bkn mnusia yg tabah n kuat hati lalalala
tp napa tuhan slalu na uji ak dgn rais ? ha ta pham lhaa. 
adakah tuhan na aku brpisah gn rais ? mungkin sbb tiada jodoh ? 

kalo bkan cmtu , MENGAPA ? mengapa susah sgt ujian yg aku kna tempuhi ni
sabar ?  ta larat weh ! stp mlm ja air mata aku jatuh . tahniah kpd rais
bt prtama kali nya aku feeling trok gn laki .
slama ni aku dk kta pmpuan yg nanges sbb laki tu BANGANG , BENGAP !
and yeah , now i know what its feels like .

aku SAYANG dia
dia ta pena sket kn aty aku .ok dia pena tp bkn dgn cara yg aku wt
dia sruh aku sbar HAHAHA sbar ? larat2 
tngok lha , bru na msuk 3 bulan , tp cm2 dh .
dlu ak kapel gn brok2 len ta jd cmneh pn ? sbb tu ak tnya ,tuhan benci aku gn dia ka
 
i am a strong BELIEVER 
and i believe in KARMA , anything goes around 
then i will wait for the sunshine after this tears rain . HAHA , SDEY TROK WEH :(((
hati aku sorang ja yg taw sdey thap mna . ermm
aku kna amek contoh wanita laen supaya aku bley sbar dan tabah . 
kalo dpa bule bt , aku pn mst bley pnya . insyallah 



p/s : thanks abg chibby sbb sntiasa di sisi saya ktika saya sdang bersedih :( u r the best i ever had . i swear u are


i love u so mushhy :*






No comments: