26 May 2011

knock down

                                hey mr wilson , exam had OVER :))
     haha , for that satu hari kt skolah kmi dk men glitter and something sort off that
     hbeh rmi lg bdak ptang kmi p crebai dpa . hak hak . tp pling suka msa blek kot
     hbeh lencun dk men aiyaq , ok haa aku bkn sbb apa . sbb dk men gn raeh tue2
           
            hehe , TERGEGEY . men aiyaq gn dia ja pn . errr tatao sja suka .
  pstue kmi shoot ke vm,aku ingt na wt sim gna no lama .td mmg aku dk macbi mapuki toi
  pnya lha mntk det kt mak sgla bgai , last meencahe tue swoh bpak aku mai skli haa elok

                   finee , nnt aku bwak pak aku mai skali ok ! erghh meluat .
        dan aku malu malu . sbb td ak mntah kt sinki kantin . eee wah punca adila kot .
     hampa imagine , tpung tue kn msuk mulut aku smpi tley na ckp paa . eh msuk mata gk
       dgn tley na bkak mta aku usaha brjln cri air . nak ajak org dpa dk glak plak .
  babisssssss sundaiq .  last2 aku mntah sbb geli gn tpung tuh , haha . malu kottt .

  pengajaran di sni , jgn lha dk men tpung , tnggu lhaa lps blajaq bru kta men , ok so lol ?

No comments: