24 May 2011

how i love u exam

ok this is seriously major fuck

   HAHA , setelah skian lma brperang dgn mata untk bca buku . bley jgak aku tlis ni :D
               act , aku na gtaw hampa yg result exam bln 4 aku TERBAEKK:)) 
    so ZURINA BT AWANG , my beloved mom , u dont have excuses for me anymore 
                                                         HEHE 

     ok prmulaan yg agak bosan , ta hbeh3 entry aku psi exam . gila aku kesah gn exam 
            pdahai sorang ni *jgn trsa* dpt kertas exam tlis nma ja pstu truih hntaq .
    mngecewakan aku skit , aku tmao lhaa dia trok cmtue . bley tak kalo aku na ubah dia? 
      tp kalo aku tgur sikap dia tue , mst dia malu kn ? dh lhaa aritu dia mnx ptus nan aku
            
              punca ? ok sbb dia malu gn dri sniri yg noob . YA ALLAH ==' 

           sumpah aku ta malu gn hg weh . hg kls L ka A ka , ttp sma ja bg aku
       yg penting hati hg ad kt aku :) HAHA , tobat hampa cirit ta sudah dgaq bnda nieh
      janji skang ni aku ta larat da brgaduh gn MUHAMMAD RAIS HAKIMI B ROSLI

                                            ta larat ta larat
  last aku jgak yg bg dia jeles tho. Tah npa aku suka bg dia sket aty tgk aku gn laki len? 
                                   puaih haty tang mna pn aku ta pham ==' 
  and aku suka sgt wt dunno ja msa dia ckp gn aku :D dia mluat kott . alsan aku mmg elok
          i said , syg ta dgaq lha b ckp ap , sbb tu syg snyap ja .triple sorry lhaa :)
                                                   then he said , 
              kot dia la na kta ap pn , skrng ni cm ni . syg wat la hal syg sniri . blajaq dlu.
         jgn pkiaq psai kta dh k . sori la kalo b wt syg sket aty atau sdey tp b tamo
                                        dh tgk muka syg . meluat sgt

                    then msj ni trus aku forward kt biela . dia blur ja bca . HAHA 
        ayat2 nieh , aku akn ingt smpi tua . smpi urat otak memori aku tley giat . shh .
                                   ok bye , mush mush love from me :D:D

No comments: