24 April 2011

bad bad news

        BAD news , sekolah minggu nie cuti 3 hari plus gn jumaat n sabtu ? waaaaa .

                          +________________________+
      ta best ah cmneh . i am now like grounded so there's nowhere i can headed to .
      like its really really bored . Shitt lhaa , lenkali na bg cuti , agak agak aaa .
      totally will mis him so TUESDAY , na date na date   * bt muka trok -__-*
     
                  cecite about today kn is really memalukan .  HAHA !
                             i learn about the words LEGA
                                       HAHAHHAAHAHA
                 ok act , tadi aku sembelit hapa tah , adoiii adoii .
      merana lhaa sat , wasabi g brlatih choral and adila ta dtg so i was alone . shhh .
             tiba ja sakit perot ! weyy ta tahan gila pigg owww . plup plup .
      aku duk tahan ja time MATH uh , cegu ckp gn aku pn ak wt tatao jaa . HAHA
          muka aku memang fuckk fuck , pling gabai kn . Rais and the geng lhaaaa .
                 diorang jalan tepi kelas . tobat geng dia usha aku pelik .
             mana ta usha , duk sorang2 pstuh dk kepit badan plakk . HAHA
        muka aku lhaa pling gabai , nseb depa ta brhenti tnya aku ni pasepa . lega2 . 
                 tue lega no 1 , lega no 2 is *jeng jeng jeng *
              bunyi loceng trus g kantin cari biela then hapa lgiiii 
               kami dua sakit perot , haha bapak hebat ah lhaa kn . 
             kami dua pun berak  ==> legaa dan aman dunia . 
       caution : cuba elak skit perot di skoola . bapak ta tahan weyh! 
                                          blink blik *__*
 
 

No comments: