26 April 2011

hari sekolah : selasa

                uiii , ta larat gila wehh . stai td stay smpi aku sakit kepala gila bhaii
                yg aku taw, blik2 umah trus tido . bangun pn pkoi 8 lebey . HEHE.
tadi stay , dk melalak tgok biela gn faez dk gadoh arr , semak pala bapak oiii . hahaha
aku plak aku plak kn kan kan , date gn b . Weeee ~~ , tapa lhaa kita ni taley msj dh
               jumpa kt skolah ja skang ni , ni pn ada cuti smpi 5 hari . Uishh larat2 .
          hari ni , mmg aku ponteng SEMUA masa kott . Hahaha dahsyat arkk .
pstuh td , aku sembang gn bdak form 1 nie , nama dia ADAM apatah kn .
                                               Alahai comeyy gilaaa :)
peramah jeaa , ta silap aku dia mix cina kot . adeshh mmg comeyyy kott
          aku pun sembang lhaa gn dia kt tangga , sbb dia tgh brtugas . ok tu satu hal .
    sembang pnya sembang , raeh lalu gn geng dia . wooo , seyes aku ktaq pala lutut . 
        kan aku daa pena janji gn dia aku ta kn brgedix gn laki dh . Tudiaa tudiaaa .
                   aku pn usha lha dia , dia dk wt muka pasrah jea. ta kta pa pn ,
                                          aku rsa cm na p mntk maaf ja.
   tp geng dia ada , hmm maluu skit . dgn dia pn nampak bdak form 5 nie kcau aku .
    tarik tgan aku msk bilik kaunseling , ganas kott smpi aku takot jd apa2 jaa.
ktaq pnya ktaq , raeh haram ta marah . kami siap dk men glitter g . HAHA.
  dia sapu kt aku trok2 , dia kena tang rmbut jaa . mmg aku ligan dia satu blok ah .
      
         gediksss gak lhaa kalo org tgok , HAHA . aku asyik kna perli ja gn dia .
           muka merlip jaa , dia pn gabai kott na dk sblah aku . HAHA . btw ,
            stay hrinie aku puass . Akhirnyaa mamat tue dpt tgok aku pnya raeh .
           sapa dia ? uiii jgn kesah , tah napa aku suka bg dia jeles . Tueeee !
           Like hell ! stai dia kesah sma aku pnya balak spa pn . hmmmm?
     
          sat na bg pnjg cita , kami (biela , faez , aku n raeh ) pegi vm td , jlan2 . 
ta tahan tgok biela wt kttaqq ktaqq terokk . HAHA , smua pakat gelak kt diaa .
gn pak guard pn takot , ni lhaa kta na ponteng skolah kn ? HAHA , hampsakk luu !
                   btw , kalo rasa ad gmbr kt papan knyataan kelab fotografi ilang .
                               jgn tnya spa yg curi gmbr2 tuee . HEHE

No comments: