04 August 2011

fasting day

damn aku busy dengan persiapan trial . busy wt trok dlm fb , twitter , blog dengan menulis segala yang berkaitan dgn trial nieh . apa kejadah ? haha .p
dengan perut lapar nieh akan aku isi dengan makian kepada tettt . ish ! napa dia sungguh tetttt 
errr-__- habeh lhaa baju raya aku *kurung moden kott . HAHA ! 
hancur musnah segala harapan nak melaram . okok finee . suruh mak beli baju baru ah ;D;D

demmit menguji sungguh tadi kena p skolah petang . tinggai baju cibai tu ah :( weeeeeeeeeeeee
aku usha dia ja dalam keta . agakagak dia tak perasan aku kot ? gabai kalo dia nampak . blushh*__*
feeling budak petang sat then tehegeh hegeh jalan pakai heels masuk skolah .
serius buat muka blur ==> 0,o
budak main sungguh kan dengan mercun apa semua ni . jeles wuii . teringin gak :')

SUMPAH nak sangat balik zaman form 2 . nak sangat nak sangat .
jadi aku ta kenai lhaa semua manusia yang menjahanamkan aku tahun ni .
i wish i wish . i hope i hope . i pray i pray .
dear god i prankly asking You




No comments: