29 July 2011

majlis bacaan yassin :)

assalamualaikum , ceitt baru semalam baca yassin terus post bagi salam 
ya semalam pegi ada majlis bacaan yassin perdana . sangat terkilan kerana ta mampu bersama mereka tapi bukan kerana uzur tapi lebih kpda kelewatan untuk hadir . ahh gasak ahh . taqa na smpi kolah . ad sja yang berletiaq kat aku . sampai menangis2 aku . see hati aku memang lembut :')

dah ta bule na beribadat , geng tambie ni pun pegi lhaa merencat ke mna pun yg boleh . 
mulamula perbaik shawl aku because they said im more like a mayat hidup . what did chuu just said ? 
ahh lantak , mesti aku ni mayat hidup yang comey kan ? hihi malu malu 

then for about 2 hours , we just sittin at kantin laugh and laugh and eat and snapping !
and cikgu tonggek pun mula lhaa menyampuk macam cik bedah berkata ==> amboiii budakk budakkk neh sakan nya depa . *i make such annoying  face.booo
sorry to say aku benci makcik2 yg mcm kepoh sikit . bukan semua :) tapi sesetengah . depends . 

kami yg maken tidak terkawal kegilaan ni pun mula lhaa snap memerli . 
snap memerli here means alaa snap gmbr na perli pose maut orang2 dlm fb . hahaha . memang keja mngutuk :) 
dapat jugak lha jumpa kekasih hati aku . ah dia pakai baju wana merah jgak . yeayyy :D oh sebenarnya memang da plan pun . muahahaha c:

       dapat usha dia sat ja . pun boleh . eee comel lha dia . hahahaha
dan hasil dari chat chut chat chut *bunyi kunyah makanan hasil cilok dri kantin . thanks adila ;p

 maljs pun mula bersurai . mana diaaa mana diaa ? ta nmpk lagi pun pujaan hati aku tuh 
ok fine , aku pun amek lha air yassin tu sampai 3 botoi sahaja . then balik umah terus .
perut gila buncit . hee =__=






 


No comments: