29 June 2011

tatawu



diiii , aku nak teddy domo-kun 
nak nak nak !
raeh belanja lah satu :( 
haha tapa2 , kta tau aihh ap jwpan dia

ala dlu slalu jgak dk ngutuk minah manje je yg suka domo2 neh . 
tp skrang aku ? haha . whatever , tade duit bt cra tade . 
tade org na kasi bt cra tade
damn , domo oh domo -,- 
if i ad u , i akn jga u lbey dri baby tua i ni . kih3 *gegey dedey*
tatawu cmna na dpat =.='

ok act , na gtau pmr ad lg tara 5 hari . 
HAHA , percayakah anda ? ok toksah ni math fail nieh . 
tara math , science pn ko . geo kh lg !
tatawu cmna na catch ap yg aku ta pham tu  =,='

smalam stay smpi 6.40 , blik skali gn bdak ptang . penat taya cita
blik aku tido smpi ta sdar ad msj babyy . HAHA
dh bgun koi 10 tuh , gagah lha dk msj lg . smpi koi 12 sumpah biji mata aku na meletup 
akhirnya tertido tanpa ucpan gudbye . hakhaa . soryy babyy 
tatawu cmna bley trtido tuh =.=


comey tak adam fitri nieh ? wee , smlam pnya lusa kn ad tkar enst gn raeh . 
aku pn sruh lah dia amek gmbar adek dia neh . 
sumpah lillah rsa na cubit tampaq n penerajang ja pipi dia . HAHA
bertuah mak dy , anak smua comey 3 . baby ni kn sjibik cm raeh 
tambah2 tang snyuman dia



rabbit smile , just the same way as his bro . cute oh ? ily2


kalo dpt plok ni , uu ta lpaih dh . comey sgt .
haha , kalo bsar nnt tatau lah mst pminat berkumpul dpn umah 
tatawu lah bila bule jmpa baby nih =.='

No comments: