There was an error in this gadget

30 June 2011

all thinks comes in one way



tadi tiba2 nama aku kena panggil g pejabat
dalam hati tobat dh tau apa yang nak jadi . derek bt keja kantoi .
memang benci3 sungguh lah orang yang p bocor rahsia ni
bule duk sumpah2 bagai kata dia ta bocor

alehh weh , benda aku siasat sampai hujung nyawa aku
memang ta kan terlepas , smua ad hukum .
apa aku buat aku dah terima balasan .
aku dah kena terok nie gn saidon sbb curi kayu orang

eh mna ada curi lah , aku sumpah aku cuma ambil sekadar na tunjuk kt ckgu jaa
aku hantar pn keja kayu aku jgak kn ?

btw , weh bebulu mata aku tgok kemesraan hg tuh
serius hampa cm kapel yg btoi .
mana tak seronok , kita tgah risau gn bnda ni
yg dia tuh men mesra gn minah len . minah tu mmg aa kwn . tapi ?

tapa lah weh , aku akan cuba yang terbaik untuk balas msej .
hati aku masih terluka dengan semua ni , aku ta pena berani na marah hg
tapa2 , jgn rsau kn aku .
jangan penah tau pn kesusahan aku hadapi sbb ksih syg aku kt hg
biaq aku sorang ja rsa
aku rela telan racun dan biarkan hg telan madu .

aku berazam lepas ini , aku ta akan amek tau sgt hal dunia 
aku na cuba fokus pada PMR aku 
try to proves everyone that i did learnt from my mistake
:(
           

No comments: