21 June 2011

tak tahan

aku ta tahan dri trus merindui dia
aku juga ta than untk terus membenci diaa 
sebesar mna pn kesalahan dia
sebesar mna pn dugaan , sejauh mna pn dia dri aku 
aku tetap akan terus mencintai dia , cinta hati pertama aku . 

babyy i want you backk :"(
baby ingat lg tak lagu nie ? lagu ni b bg kt syg . 
mlam2 kn,  b slalu dgar rdio na tnggu lagu ni pstu b cpt2 sroh syg dgar .
bila syg dh bkak rdio tu , tobat lagu dh hbes dh . haha . 
rindu kn kenangan ni ? 

baby ckp syg lah mnusia pling baek b pena jmpa 
ta sngka yg b nmpk jgak sisi baik syg . 
b sntiasa mngalah gn syg .
wlaupn syg ni sntiasa skit kn hati b .

tempoh 3 bulan itu dh ckup bt syg knai baby . 
b mmg ckup baik gn kwn b 
slalu tido awai 
rajin na mmdi smpi baby pnggil syg masam . haaa rindurindu :(

aku syg dia sbb dia syg aku . 
tp kenapa rmai yg ta nmpk syg dia kt aku tu ? 
kenapa na ckap aku gila byang sorang2 ? 
tapa lah jnji aku pham keadaan sbnar 
dia sroh aku sbar , aku akn trus sbar .
sprti mna dia sbar gn perangai aku .

thanks baby sbb bg masalah3 ni 
thanks jgak sbb  bt aku rsa aku mnusia pling dihargai . 
in any words , that would be . 
i love u :)

No comments: