21 June 2011

im fine *tipu gila

skit pn ta ad rsa na tlis blog ni , seyes skit pn ta dak 
tp gagah jgak sbb ksian nnt rmai hindu mngamuk2 rindu kt aku .
ok dah ^________^

dlm sminggu aku tatao bpa kli kna stay. grrr 
drek ad teknik mnjawab . seriously , bt ja mlam tobatt saya dtg :D
ptang2 aku na tido lah woii , ta larat pn ad . adoii cekguu oii . 
stg mula lah mak kak aku pkir aku stay wt bnda len . cb cb cb . 

ok wasabi plak . HAHA ! 
dia mntak aku sbgai pmpuan jgn pjuk laki dlu . challenge accepted !
tp tiap kali aku bebai , dia trngin jgak . 
dh dia bebai , msing2 ego tnggi . pstu tda lah spa na msj aku . 
pstu aku pn bosan , pstu ak pn mula lah na pjuk .

lalala jnji ta bosan kn ? aku pujuk ayat power kott :D:D 
tapi tapi , sekrang nie complicated dohh -,-'
berbagai2 msalah , kapel pn cm tak kpel . 
rmai jgak yg dk kta : 
'eh hampa dua kapel lg ka , tatao pn . hahaha '
oh yeah . ehehehe*snyum cm taik g*
lupa kn rais seketika please . 
pmr dh dekat , math skit pn ta meningkat . my daddy pleasee
haha ! k byeee tada mood sungguh na tlis pn 

No comments: