18 May 2011

happi exam !

ehemm eheem , hapa lhaa yg aku bt dlm blik nie. esok dh lhaa science.
                                   bt muka trok kit paa >,<
hahaa , okk s.t.p , td alhamdulillah exam seni aku hentam . hekss :)
tp alhamdulillah again bi paper 2 aku bley jwb dgn mata katup sblah

bkn sja buang msa dgn mnulis blog , tp mata aku btoi2 ta larat gilaa
so aku ingt dgn buka buku mata aku pn bule buka. ya teori yg bguss
hehe , last usaha tana ngntuk aku mnum kopi larat , pfffffftttttt =.='

na bca buku pn , hmm tada buku yg bule na bca . buku sc pmr ta bli
jd ap nieh aku pn tatao na hbaq hampa . harap malam ni mata bule tahan
lhaa na stay smpi 2-3 pagi. atudiaaaa qajen sngguh nohh ? cm hawaq !

HAHA , sori weh anis tu ayat hg noh kn. err k lha bye syes body aku tatahan daa

gu luck for ya exam guys , kisses from me :*:*

No comments: