04 May 2011

fuck u fucker

waiyy barua , taw dak aku geram kt hg gila babeng ! psai hg , aku jd gabra kt geng hg  . Memang aku suka pn  hg wt cmneh kt aku . suka sukaa sukaa , haaa ! taw rhsia aku tue , wt tatao ckup arrr . nie p gtaw stu kmpung. pkiq aku tada maruah ka apa , serius aku malu gilaa. lg aku sket aty , hg bule dk ktuk2 aku kt wasabi .

nahh , mmg syok pn aa . caitt , geng hg konon nya brjenis yg jga pnampilan lha kta kn ? abeh tue aku apa , p skolah pki baju ta strika kaa , bodo siottt pak hg . muka mix skit pn da rsa ensem . last2 stu geng hg aku fuck
including raeh :) dia skit jaa , sja lps geram kt dia td . mmpos p ah dia ligan ka pa td . jnji aku tamao tgk muka hg td . HAHA ! muka fucker jea, like pelaq .


ok fine , maybe aku ta se chantek , se kemas , se sopan , se lembut blaa blaa blaa ex gf dia . aku pn jles gk lhaa tgk ex dia tp wt cena . daa aku di takdir kn dpt muka cmneh . ta lawa mna pn . ta perfect pn , prangai pn ta girly girly .  Yeahh boy aku tao , hg cma na nsihat jeaa * kot * sbb aku ni gf member kwn hg . hg maybe na tgk kwn hg dpt gf yg elok2 .

AHAHA , tp da aku cmneh , ta suka ka pa , lantak p kt hg . kalo rsaa ta suka aku gilaa trok , swuh ja raeh mntk clash , cri lhaa gf bru . senang cita . hg  bt aku sket aty , smpi aku rsa cm nak clash jaa . tp pas pkiq beribu juta kli blek , aku mybe ta snggup , aku syg dia g and aku pn da jnji something gn dia . so mustahil ow

see , aku bkn cm hg , brjenis ta tepati janji . trok2 aku pn , janji ttp jnji weyh . Shit btoi , sbb geram kt hg , feel na jmpa raeh ilang cmtue jaa . pdahai blek umah ps tido td , aku tringat kt dia gilaaa= (
mnyesal wt trok kt dia td , haaa . tapa ah , demi maruah , esok tobat aku tmao jmpa da geng2 hg ! fuck !

p/s : cma zaker ja aku suka skit :) dia ni fun , sempoi gak ahh :D

No comments: