03 May 2011

10 days challenge

 straight to the point , tittle atas tue means aku ad join satu challenge nieh .

day 1 =10 things about you 
day 2 =10 things you love 
day 3 =10 things you hate 
day 4 = 10 things you want to say to one person
day 5 = 10 wishes
day 6 = 10 items you cant live without
day 7 =  10 important people
day 8 =  10 of your favourite songs 
day 9 = 10 ways to win your heart
day 10 = 10 final words

tujuan aku join pn sbb rmi blogger yg da join , so bg p lhaa kt aku pn . 
aku pn da makin ilang idea na tuleh apa dlm blog aku niee , boring kott . err
maybe challenge ni aku akn start bt pas satu hari nnt . bila ? tnggu2 . haha

btw , aku pelik napa aku cpat sgt cool down ? aku ta pena g majuk trok gn dia . 
even td dia wt aku sket aty gegegila , tp sat jaa cool , tu pn skadar dpt ckp gn dia .
 HAHA ! tah lhaa , rmi ckp mmg snang gila kapel gn aku niee . O.o , perasantan .
idgaf , tamao tao . yg penting skang nie mid year exam . Haaa , tu lhaa fokus aku .

Memang aku nak sgt tahap babeng tahap cicak pala tiga , nak dpt anugerah cemerlang .
Aku pn ksian tgk mak pak aku , depa pn na lha jgak kn anak dpa dpt anugerah .
Lg pn , aku haram ta pena dpt , so teringin gak aa , bulhee tayang2 kt org . HAHA !


Aku rsa cm ta ley dpt , tp insyallah lhaa aku try :)

No comments: