28 April 2011

smua salah aku . hehe

            smalam umah aku blackout , fius umah trbakar . and its my fault .
                                +______________________+
              aku tertekan suis yg mmg tley buka , trus PAAAP , elektrik tadak .

                           
            check oi , dh lha time tu maghrib aku pn teraba raba cri torchlite .
            takot kott , then aku p umah biela , sroh dia teman aku . HEHE.
              then lega aa skit ,aku pn wt pro ja tkan suis kt box dpn umah
                                   *agak ayat aku btoi ka ? *
   
             tekan suis tue , ta jd pa gakk . hmm ,dh lhaa aku dk umah sorang2
                trpaksa tnggu kak  blik lhaa cmtue ,bla dia da blik tuee . grrrrr .
                   kena lhaa dgaq dia brletiaq , wt dajee sngguh . HAHA
                              paling malang , aku tley na kol b =(
                 kesian jgak dia tnggu aku smpi pkol 3 , haha . alololo ^^
                 wt cena , karan tadak fon umah tley na pki lhaaa .

                         dh lhaa tnggu kwn abg perbaek elektrik tuee .
                     dlm koi 1 pagi bwu siap , aku mao ta pnaih errrrr.   
      duk ulang alik ja dri umah biela ke umah aku . depa2 tuee pn mnggatai . eee
                      HAHA , wt lhaa muka senoi 30 saat kn . haa derr .
                      daa siap tuee aku truih tido ta kta paa daaa , haha .
            pasneh , i promise ta mao bt da karan tadak ! gg yamate !

No comments: