18 April 2011

na seronok bule ?

Haha , merapu tittle aku kan ? Ok saia taw , diam ckop . Seronok nya , semalam entah tiba tiba , aku dapat kekuatan na koll dia . AGAGAGA :D:D
Mesti pelik kn ? Kapel tp na koll pn KETAQ . HAHA . Again , diam ckop . Seronok tahap nenek aku lhaa kn , setelah sekian lama tdak berhubung . Hehe .


muka seronok cm dia dia ~~

Haha ,then biela mmg wajib kcao . Errr , rais pngey dia mamak . HAHA ==> tiba2 sja.
Dah lhaa biela TER bgtaw , aku menangis fon ilang . Wathaaa ? ==,== Maluu maluuu :D
Dan juga menangis teringat kn dia , haaa yg tu btoi3 .

Agak da lama kmi sembang , ak pn sruh lhaa dia letak fon . Dia tanak , haha . Dlam 15 min jgak kmi dk byee2 . Last2 bwu dia letak fon :(
HAHA , tp sblum tuh kan . Dia ad ckp I LOVE U . Ahhhh , whaat again ? WEEEEE ~~ Sampai na patah katil ak joget kn . HAHA . Aku pn tnpa segan silu , I LOVE U TOO p dia ta dgar plakkk . HAHA , sengall derr . Wateve it is , saia SUKA SUKA SUKA :D:D:D

p/s : ni lhaa fes time experience sembang dlm fon , so jgn ktaa paaapaaa haaaa :P

No comments: