26 February 2011

Ninja Turtle , I Heart U

 Lalalala ~ ~ heee . Tomoro got school eyhh ? Butoi2 malaihh laaa . TAPI ! tapa tapa 
                            heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Esok bule la jumpa ninja turtle ! :D:D:D . HAHA ! Not sure bule jmpa . I mean , he is the mysterious guy besides the block *ayat apa tataw * . Memang susah la na jmpa dia . Haiyaa , suatu penantian . 
 Owhh , he is my crush ! Start to pee-ing on him since last years . Idk if he knew this . Dont care !
 HAHA . I justtt likeee himmm just the wayyy he isss ;)

                                                    
                 looks exactly like him . HAHA 

waiiittt , memang serupa . Cara ninja turtle berjalan sma gn dia , cara pgg beg blakang , muka blur2
Ahahah . Just the truth lerrr . 

                   Beg dia pn mcm ini haaa .

p/s : everyone have crush rite ? so do i . just dont laugh at my romance :__+

No comments: