22 July 2011

hye ;D

wooott ;))
memang lama jgak aku ta update kan . punca nya aku memang malas siott
tambah percubaan dah dekat kan . lagi 2 minggu . nahaaii
ceq ta readyyy lagi niehhh :3

so ni lhaa update last aku . 
untuk 2 minggu nanti kena stay na study . harapharap bukan ssembang keling aa noh
paih tu mst penat . na update blog pn mst LARAT sma . HAHA
ta lma lagi jgak puasa . tahun ini saya berpuasa bersama hubby bernama RAEH(((;

na jgak experience bulan puasa dgn dia . 
pagipagi dia kejut aku bangun sahur . ptang2 boleh pegi psar rmadhan sama2 
hahaha , pun boleh :D
kalau tahun lepas ad lhaa jgak yang menyinari sinar bulan posa aku . aicehh *,*
dua orang actually . sorang teman mesj tara na tnggu brbuka
sorang lagi chatting gn aku tara tnggu na sahur . haaaa rendu nyaa kt depa duaa 
:']

tu kenangan tahun lepas . depa jadi apa tahun ini  aku pun tatau 
haih==' rindu giloooo xD
tapa tapa . malam puasa nnt aku na p smbhyg gn rais . shopping baju  gn dia .
nahhh . elok kan :3
tapi sekarang ni tengah complicated gn dia . 
menunjukkan aku pnya ego tahap babeng . dia bt skit truss zzzzz
pun boleh ! ok bye


No comments: