15 July 2011

AWESOME


awesome . sekarang dah mula feel malas na update blog
heck yeah 
well the trial is on the board . i shouldnt miss a piece
but i do did . and all i can say , AWESOME

woot wott , hari tu kan kan
dpat tau satu berita ni . hmm . bila dpat tau tu aduhh ak rsa ta sdap aty gilaa
dalam hati . dia ok dak ? dia hidup g ka ? skrang ni cmna ?
rsa cm sniri na p tnya dia ja sbb dia ad on9 kot
baru ja tersempak gn dia kt kolam , hari selasa tu kot
dia duk jalan supa kura2 uh . haha drek sorang3

tp tgok dia wall dia td , dia dh ad bestfren dah
bestfren tu dah ckup elok amek berat tntng dia . cewahh ayat x)
teringin na kwan gn dia blek tp aku gabai
gabai na im dia , bkn cm dia ta malu im aku . pdahai hritu pnya maki aku .

HAHA , boy ak na kwan blek gn kau lah
hang pndai buat aku gelak smpai hilang bulu roma aku .
kalo kta tley kwan pn , simpan ayat2 hindu hang tu . jgn kasi orang tau k :)
stai dia baca sma . hii dah lha mlas na ingt2 dia
bf sniri ad baek ingt yg tu ja
tapi someday maybe  ad chance
(_-_-_)


No comments: