09 July 2011

a bored nerdy gurlzz . euwww ;p


aku dah fed up na kuar .
aku tunggu mesej dia pnya lama rupa rupa nya dia tengah berjoget kat cs
finee , bukan na bgtau dulu.
 niat na ajak nabila kuar terbantut pas dia na kuar gn juju. haih =='
bosanya hidup aku nieh . 24 jam duk kt umah rasa apa ?

haha aku duk simpan angan na beli FIXIE .

auu bukan apa aku ni mmg suka ronda gn bsikal
bsikal skrg ni pn bangla yg pnya . pak aku p kebaih x)
bangla pnya pesyen kalo carry org tobat penat . berat gilooooooo .
tapi tu ah , duit pun tadak . dlm dompet ad tara 50 ja . kalo beli pn ta kn na ronda sorang aku
err , na join geng fixie budak2 kaya uh ? no way lhaa ~~

hmm . yg aku tau aku fedup na kuar . stg orang dlm umah ni bukan bule .
stai pkiaq aku kuar p ngorat laki lah . p merla , menggatai smua ada . na cakap paa g ?
act . aku ronda gn bsikal ni pn dgn harapan lemak2 aku akn trjatuh kt jalan . HAHA
cm pa g . hergh . k byeee

No comments: