17 June 2011

:)

post dimulakan dgn ucapa ribuan terima ksih 
kpda .. jengg3 , SAIDON ! haha . 
cekgu cekgu , sya syg cekgu bub bg lappy free .
nnt ta payah lha kak syg pnjam enst sya dh . huhuu

hampa na taww dak ? aku bebai gila babi smlam . erghh fuck . 
na mrah pn tdak guna . brjenis dpa ni mnyesal sama . 
aku ingat smpai mati , jasa baik n jahat hmpa :( 

kemonn kemonn wannieyy , bnyk da mslah aku . psai ni ja . 
bek aku lempaq mslah ni ke neraka . HAHAHA(gelak baek) 
in spite of all this , aku ad someone yg sntiasa baek gn aku :) 

serious serious , dia tu baek sgt3 . otak dia dpsang cmna tatao aa 
  wujud jgak , laki cm dia . yg trima pmpuan cm aku . 
HAHA  , pham2 lha btapa ta ssuai nya aku gn dia . erghh . 
ok ckup psai ceciter cnta . aku tmao wt trok ja . lalalaa  . 
janji smlam dia suka gn hadiah aku . weee 

 +___________+
romamtik tak aku bg hdiah coklat ? wakakaka :D

No comments: