13 June 2011

:)

hari pertama prsekolahan dimulakan dgn terok ! ouh terok terok terok !
adila cacat gila babeng , dk rogol aku spanjang masa . wuhaha 
sekali dia trik tdung aku td , perr nmpk hbeh smua 
uiit , ta nmpk lha bdan apa smua tuh . rmbut ja ok ? HAHA
dpn dewan tuue , malu trokk gila cacat cuak taik hg . Grrr >,<
trok lha kan ? dh lha gabai trok na bg ssuatu tuh . 
HAHA . taya tnya lha bnda ap , na bg pn maluu2 ja . cacat trok kn ?
tp aku psti suatu hary nanti . insyallah boleyy :D:D
oh psai trip to genting tuh . tu pn cacat gk . 
kak aku tnya ,
'Cameron gn genting mna stu lg best ?'
aku jwb
'of kos ah CAMERON !'
kak aku blas 
'hg nie mmg jiwa bosan trok lha , bek taya p . noharemm toii '
*nohorem tu aku tipu, hihi*


seyes ah , mahai kot na byar . tp bley men stakat 2-3 bnda ja . 
hoho tipu jee:P:P
aku sbnarnya tkot na men ! err , cuak kott . tmbah aku men space shot tu . 
gila jantung aku cm na trkeluaq dri dada aku jaa . fuhh !
stp game pn jantung na trkeluaq , mmpoih aa cmtuee . so ak men ala kdar je . huhu

and2 , wlaupn dunia dkat kiamat , cuaca msih sjuk k .
sjuk trok aku kta . haha , tgk org cina pki skirt selamba ja . ish tatawu lhaa
tp dkat first world tu kan , tobat prangai aku cm cucu tok datin .
stai shopping tmpat blink blink sama . HAHA

fes day uh , aku dk teriak na blek . huwaa .
snyap2 ja teriak bwah katil . haha ta kntoi pn
aku rndu dpa ja . kt mak , ayah , raeh and blog ini ! :D
gedik trok kn ? huh k bye





No comments: