15 May 2011

ok syg , lolll

 nerrgh , td aku g alim harmony st , dlm koi 6 lbey . shoooping buku gn mak .
 dk ta dk , aku usha ja bdak ptang blek skola. heerr weh rindu skola ptang:(
 tambahan , td plak mendung gn angin sejuk2 jaa . Ya ALLAH , gilaa  sayu hati

    aku ingt g , knangan kmi kcau deyy bwah pkok pinang dia tuh AHAHAH
 blek skolah gn bsah hbeh , men hujan lg kan . ad lhaaa jgak dk gadoh tu kn .
                                                        hee:)
pstue aku slalu usha F blek gn mak dia . AHAH ! men tepung lg kann . serrr gilaa .


        ok tamao membebel psai tu pnjg2 , aku penat gn skola td .
mula na p pn ad hal daa  .td pg cm besa aa dk tnggu raeh dpn ayam. haha :D
dia smpi gila lmbt . punca zaker ! dgn jln cm kuqa-kuqa ,  smpi pn koi 8 lbey .
   last2 kna denda ktip smpah stu skolaa .smpah wajib ad 10 , tudiaaaa.

         nerghh , mna ta syok pn kn . tmbh geng ex dia dk usha ktuk2 an ,
       babi anjing hoi toi .aku wt muka bajet ja kt dpa. mmpoih p lhaa kn
             dpt gak aa dlm 3-4 smpah , skdr ckup syarat jaa ktip .
                           dh aa kna mrah gn pak chop .
          msuk kls plak lmbt , giatt syokk . bca bku pn ta smpat .
        huaaa , aku rsa agma ta paih nie . punca depaa arghhh !!!!!!!!!

No comments: