07 May 2011

hari sukantara n hari tatao gila hooohooo

        hoii , gila kaki aku rsa sakit yang amat woihh , sumpah ta larat daa
 pdahai aku bkn lari pn msa sukantara td , lari dri lari ad aaa . pham dak ? HAHA
      plus masa na p tuh , brjalan . blik pn berjalan . mak aii , penat ad maoo .
msa na p lak , ad adegan brlari . juliet ligan romeo . bhaha , trpksa meyhhhh .
        da lhaa aku trlmbat smpi , raeh pn da blah . biela gn aku pecut sjaa .
 sampai2 trcungap kmi dua . wahaha, seyes kami lari cm beruk na pisang . huaa

          tp smlam sdey , tah cmna kmi msj bley msuk topik pindah2 niee . 
        err , aku mmg kna pndah skolah  aa , ke skolah asrama kott . hmm.
            smua tmbie  pndah ta kn aku na merencat sorang2 haa ?
     so , taw2 lhaa . raeh kna lhaa tnggai . blaa pkiq2 , sdey gk paa . tah cmna ,
             air mata aku pn jatuh , waaa =( mcm2 aku imagine time tuh
                     dia ckp dia tkanan lhaa jgak . dia tkot aku curang
    mls lhaa na ckp kt dia , hati aku bkn jenis cpt brubah . part yg syokk nyaa:

    dia pn nanges jgak meyh , huaa huaa . adeshh , time tue aku trharu gk aa :) 
         memang agak impossible , male can cry ? then trus dia kol akuu .
             awww awww , sora dia cm org nanges jgak lhaa . hahaa :D
                           thanks b , saia trharu jgakk niee . huu

   owh ! psai sukantara , hahax . pling bored dlm sejarah 3 tahun di smkbsp
      mak hg , gila tada paa yg best . gila hioaa boshan ohh . sesi ptg g best
      sbb aku tada fon da , kemre pn kak aku kebaih , gmbr pn tadaa lhaa :(
    tp jgn isau weyh , kami bnyk amek gmbr pki dslr amirah azmi , awesome !
brpuluh2 gmbr kmi snap , hehe . gmbr aku pling brok , tp tapa nnt aku boh k .
 aku boh dlm fb , blog , ms , tagged and segala nya *stai ad smua sma * errr shitt
                                                          |
                                                          |
                   weyh , aku na boh gmbr ni , haa haa blurr skett jaa
tp seyes maleh ne upload , bnyk yg cun2 . herr so amek tekan sini ja keyh :) byee

No comments: